electronic-music
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

 
Helló Minednkinek!
Ismét neki állunk az oldal fejlesztésének!Adunk neki egy uj külsőt!és kicsit megpróbálunk mindent modernizálni!Reméljük az uj külsőnk és mondhatjuk belsőnk is tetszeni fog mindenkinek!És ne felejtsetek el regisztrálni!
Tomos &Gaboj

 

 
 
 

A letöltött Fájlokért mi felelöséget

nem vállalunk,A letöltött anyagot

24 órán belül törölnöd kell!

Tomos&Gaboj

 
m-
 
e.m

 

 
-------
Letöltés
 
dataget
Tartalom
 
Dj-k 2
 
JOHAN BACTO

Johan a 80-as évek végén kezdett el érdeklodni az underground elektronikus szcéna után. Már 15 éves korától zenélt és surun látogatta a partykat. 1993 ban játszot eloször a Svéd Jönköping-ban kisebb underground rendezvényeken. Az ezt követo években , fellépései gyarapodtak, dj munkája egyre inkább techno szcénát érintette.1996-ban egy barátjával láttak hozzá az elso saját zene elkészítéséhez. A 100 példányban megjeleno kiadványt nagy siker és elismerés követte ,ami további zenekészítésre késztette.
Egy évvel késobb Johan létrehozta saját kiadóját a PLACKTOWN SOUNDS-t, melynél többnyire housey és souly kiadványok láttak napvilágot.
Ezt követoen nagy igény nyílt egy igazi techno kiadó létrehozására, így jött létre a ma már jól ismert ZYNC recordins. Zync-nél olyan muvészek jelentettek meg lemezeiket mint: Henrik B & Mhonolink.
A ZYNC sikere után, Johannak szüksége volt egy új kiadóra a saját anyagaihoz, így indult a MINKIND. Az elso kiadványt hatalmas siker fogadta és mind elkelt szerte a világon. Olyan dj-k szettjeiben volt hallható mint: Ritchie Hawtin , Dave Clark & Thomas Krome.
Ezután a COUNTDOWN 2000 kiadó-nál is dolozott,ahol 199-ben minden hónapban mejelent 1 lemeze. Ez volt az év legjobb kiadója ,olyan muvészek munkáival, mint:Dj Misjah, G-Force, Jamie Anderson & Pounding Grooves.
1999 végén, elkedzdett dolgozni a Skunkworks leblnél.
A legutobbi kiadó a DEVIL`S CHOICE volt 2001 elején itt jelent meg az elso közös munkája Hadcell-el.
Dj-ként Johan szerte a világon fellépett: Spanyolország, Belgium, Hollandia, Németo., Szlovakia, Czehország, Finlandia és Svédo. Clubokban: Turbin (Stockholm), Knuller Club (Gothenburg), Club Freedom (Malmö), Holger Bar (Stockholm)
Zenei stílusa a pumpin techno,funky tecno , dark techno.
BEN SIMS

Ben Sims azzal, hogy elindította a Theory Records-ot a világ dance-közösségének egyik elokeloségévé vált.
Szerte a világon intenzíven turnézott, ezzel elérte, hogy a legismertebb technosként tiszteljék. (Leginkább utolérhetetlen stúdiómunkái miatt!)
Ben eloször a hip-hop-pal foglalkozott, ekkor még mindössze 10 éves volt.
15 éves korára már letisztult keverési technikája és sajátos hangzásvilágot mondhatott magáénak.
1991-tol fontos elorelépés történt életében, ugyanis az “Atmosphere FM” alapítójaként igen nagy népszeruségre tett szert a hallgatók között.
Az elkövetkezendo években tovább tökéletesítette keverési technikáját, s kemény techno mixeit régebbi hip-hop, illetve house kedvenceivel “fuszerezte”.
1999-ben egy berlini székhelyu szervezoirodával került kapcsolatba, ettol kezdve az év szinte minden hétvégéjét más országban töltötte.
(Ausztráliától az Egyesült Államokig az összes nagy klubban fellépett.)
London összes híres helyén játszott már és igen nagy népszeruségre tett szert, hisz felejthetetlen bulikkal ajándékozta meg minden alkalommal a közönségét.
Ben elso önálló lemezére sokáig kellett várni. Szerinte meg kellett érnie erre a feladatra. A Theory 001-re pedig érdemes volt ennyi idot szánnia! Egy rendkívül megkapó, funky-val és tribal-el kevert techno cd-t sikerült kihoznia.
1998-után hatalmas érdeklodés fogadta a Killabite EP elso részét. Ezt ugyan soha nem akarta kiadni, mégis ezzel érte el a legzajosabb sikerét.
A lemez felvételei hamar kultikussá váltak, hiszen a house és a techno társadalom Dj-i is rengeteget játszották a zenéket.
Megindított még 3 label-t az évek során, de ezen felül saját mixeivel, lemezeivel is a Dj-k kedvencévé lett. Olyan nagy nevek játsszák korongjait, mint Carl Cox, Jeff Mills, Oscar Mulero, így nem csoda, hogy a lemezboltok polcain “bérelt helye” van!


SPEEDY J.

Speedy J, alias Jochem Paap, egy igazi lázadó típus. Mindig áthágta a szabályokat, megkérdojelezte a normákat. Talán ezérrt is az O produceri munkásságához kapcsolódik az elmúlt évtized újító elektronikus zenéinek többsége. Rövid idon belül technokrata csodabogárként tisztelték a debütáló albumainak köszönhetoen (G-spot és Ginger).
A megdöbbentoen eredeti “Public Energy No 1” és az “A Shocking Hobby” tette igazán híressé-hírhedté. A “Félelmetes Csodagyerek” jelzot is kiérdemelte megalkuvást nem ismeromuveivel. Ezek az albumok búcsút vettek a finom “vonalvezetéstol”, brutális, szinte embertelen darálásával, pörgo dobszólókkal új oldalt nyitott a techno történelmében!
Utolsó albumával is ezt az irányzatot képviseli. (Nemhiába ez a címe is: LOUDBOXER). Hasznosította évtizedes tapasztalatát és egy harsogó, igen kemény, egyenes albumot készített, a maga nemében egyedülállót a dance-szcénában…
Speedy J, a többi kortárshoz hasonlóan, keresi az egyensúlyt a jelen és a 80-as évek hip-hop és elektro vonala között… A saját korukat meghaladó Kreftwerk és a Depeche Mode hatására már fiatalon belekezdett olyan zenealkotási szisztéma kidolgozásába, melyben ötvözheti a legmodernebb és a legódivatúbb (szinte lejárt szavatosságú) technikák alkalmazását.
Sokszor már DJ-skedés közben is leginkább arra koncentrált, hogy minél újszerubb hangzást érjen el. Szinte tudományosan kísérletezte ki azt a futurisztikus dállam- és hangzásvilágot, ami szinte névjegyévé vált. A 80’-as években Richie Hawtin vette szárnyai alá, a kanadai Plus 8 labeljénél sorra jelentek meg albumai. Ezebol egy vállalkozókedvu, egyedi és kimagaslóan tehetségu zenész portréja bontakozik ki.
Ezután következett az ugródeszkaként funkcionáló, 1993-ban kiadott “Ginger”. Ez már egy teljesen új dimenziót nyitott meg Speedy munkásságában. Ínyenc zenekari hangszerelés, akusztikus futamok, finoman ívelo ritmusok tették teljesen egyedülállóvá… Ezzel felvillantotta az európai elektronikus zene fényes jövoképét, amelyben már nem lesz egyeduralkodó a kemény és intenzív vonalvezetés. A sorban következo G Spot még mélyebb és még finomabb hangvételu lett, kifejezve Speedy teljesen megváltozott felfogását az “elektronikus szépmuvészetrol”.
Itt szinte egy logikai-zsákutcába jutott, mégis innentol számítjuk egy egyfajta metamorfózis kezdetét., amely friss áramlatot indíthat.
Kísérletezokedvét továbbra sem veszítette el, a rideg 4/4-es ritmusból olyan megrázó formákat hozott ki, amik igazán emberivé tették az elektronikus funkcionalizmust. A felhasznált hangeffektekkel pl.: szívverés elhaló hangja, egy mély sóhaj, szinte jazzes összhatást ért el… A Public Energy No 1 visszhangja talán ézért is lett igen érzelemdús, kritika és magasztalás jutott osztályrészül, s mindenkiben mély nyomokat hagyott.
A következo lépés a zenei fesztiválokon való performance-ok a japán látvány-muvésszel Diazaburo Harada-val.
1999-ben újra a stúdióba vonult és elkészítette az “A Shocking Hobby”-t. Ez, éppúgy mint elodje, egy nonkomformista, lágy ambientes vonulatú album. A 90-es évek végére O is szembesült azzal, hogy mélyen az ismeretlen határai mögé kalauzolta hallgatóit, de mostmár ideje lenne hatalmas tapasztalatát egy összefoglaló albumban közreadni. Így született meg a LOUDBOXER, egy izgalmas, pán-globális munka, amelyen közremuködött Chris Liebing George Issakidis többek között. Itt olyan dallamokkal sokkolja rajongóit, melyek ékes bizonyítékai: Speedy G egy eltévedt urutazó, aki véletlnül keveredett Földünkre.

Reméljük sokáig idozik még nálunk…


SIGEE

1982. szeptember 16-án született Sopronban. 14 éves korában figyelme az elektronikus zenék felé fordult. Kezdetben a house, majd késobb a harcdore stílus ragatta magával. Ezek után következett a techno, amely rögtön hatalmába kerítette. A technoban találta meg mindazt, amit mindig is keresett az elektronnikus zenében. Mai napig is a techno zene magyarországi képviseloje. Neve egyre ismertebb a magyar technokraták körében. Elismeréssel írnak munkásságáról és tehetségérol a Freee Magazinban és a Check Magazinban is. Kezdetben csak a négy fal között zenélt, fellépési lehetoségei ritkán adódtak kisebb klubokban. Képes fellépésrol-fellépésre megújulni és új arcát mutatni a közönség felé, éppen ezért megunhatatlan. Szettjeire éppúgy jellemzo az indusztriális hangzásvilág, mint a könnyedebb hangulatú techno, amit rendkívüli kreativitással ötvöz. Kirivel közösen kezdték el a zenélést (1998), egymást motíválva jutottak el egyre magasabb szintre. 2001-ben elindultak a DMC Hungary országos dj versenyen, ahol több mint 180 induló közül a 4. helyen végeztek. Lengyeloszágban is maximálisan megállták a helyüket, mi sem bizonyítja ezt jobban, hogy a közeljövoben újabb lehetoségük lesz a lengyel partyarcokat elkápráztatni. Az ifjú tehetségek tapasztalatból sem állnak híján, hiszen felléptek már olyan nevekkel egy estén, mint Inigo Kennedy, Oscar Mulero, Wla Garcia és résztvettek a Complexben tartott Rush turnén is.

Megfodultak már: Sopron Rádióban, Tilos Rádióban, Radió Jamben (Veszprém), Subwoofer Rádióban, Graffity City-ben (Fertod), Club Magic-ben (Beled), Club Zoomban (Gyor), Club Ibizában (Szolnok) Supersonic Technikumban (Budapest), Kashmir Underground Clubban (Budapest), Vidámparkban (Budapest), Psystem Erroron (Budapest), Volt Fesztiválon (Sopron), Experience-en (Budapest), Flessben (Sopron), Spectrum (Békéscsaba), World Underground (Lengyelország)... stb
Olyan nevekkel zenéltek már együtt, mint: DJ. Rush, Inigo Kennedy, Misjah, Johan Bacto, Felipe, Marco Lenzi, Andreas Kremer, Slobodan, Roberto Q. Ingram, Man At Arms, Toky, Adelic, Elex Red, Joro, Budai... stb

KIRI

Neve és személyisége egyre nagyobb körben kezd ismertté válni a magyar partyzók körében. Stílusát a dinamikus és az indusztriális techno jellemzi, melyet különféle egyéni, páratlan hangulatú motívumokkal ötvöz. Ezek a stíluselemek teszik egyedivé szettjeit. Kezdetben még csak hallgatta a zenét, a hardcore stílus állt hozzá a legközelebb, aztán minél nagyobb rálátása és lehetosége lett megismerni az elektronikus mufajt, annál inkább tisztult és fejlodött zenei ízlése.
1998-ban már nem csak hallgatni, hanem muvelni is akarta mindezt, persze ekkor már megtalálta önmagát a technoban.Számára ez sokkal letisztultabb, kifinomultabb zenei vonal volt, mint a hardcore.
Eleinte otthon gyakorolgatott, tanulta, elsajátította a mixelés mesterségét.
2000-ig csak párszor lépett közönség elé, ezek amolyan saját szervezésu, inkább családias jellegu technobulik voltak. Az elso nyilvánosabb fellépés a Pepsi Sztárcsináló volt, ahova gyermekkori barátjával, Sigee-vel jutottak be. Céltalanul beküldték egyik mix cd-jüket, melynek Minimal Function volt a neve és meglepodésükre
600 közül bekerülte a legjobb 5-be. A döntoben back to back szettet mutattak be és a második helyen landoltak. Nagyon jó teljesítménynek számított ez, foleg úgy hogy alig másfél év intenzívebb gyakorlás után jutottak el idáig. Olyan emberekkel mérték össze tudásukat, akik mögött közel 10 év gyakorlat állt.
2001-ben a DMC-n is elindultak, itt 4.helyezést értek el.Olyan nagy nevek pontozták oket, mint Budai, Tommyboy, Slam Jr., Newl...stb.
Ugyanebben az évben ismerte meg Car'Co-t,akivel megalapították a Drumloop Production formációt.Ok szervezik az egyre látogatottabb,e gyre igényesebb rendezvényt, a Shockwave-et. Mind a Drumloop, mind a Shockwave saját projekt.
2002- ben Gyor - Moson -Sopron megyében is elindított Sigee-vel közösen egy partysorozatot. Nevét mix CD-jük nevéhez híven Minimal Functionnek nevezték el, mely múlt hónapban ünnepelte egy éves fenállását. A rendezvénysorozat mára a megye legsikeresebb, leglátogatottabb estéjévé notte ki magát.

TAKKYU ISHINO

Azt mondják, mindennek ami létrejött, fejlodnie kell.
Igy van ez Takkyu Ishino DJ és producer elektronikus zenéje esetében is.
A DENKI GROOVE techn-pop duó egyik feleként nagyon komoly sikereket ér el különleges elektromos felszereléseinek köszönhetoen. Zenei hangzásvilága CYBER szeru és mindig a mufaji korlátok áttörésén fáradozik. Természetesen ez meghozta számára a nemzetközi elismerést.
Már a legutóbbi albuma is bizonyította, hogy ennnyire egyedi Ishino hangzásvilága.
Visszatekintve a több évet felölelo underground lemezlovaskodására, két következtetést vonhatunk le: rendkívül agresszív, energikus szettek és folyamatosan változó stíluselemek. Különleges tehetséggel váltogatta stílusát, próbált ki új elektronikus kombinációkat, közben pedig megbabonázta közönségét. És sokszor nem is akármilyen közönségrol van szó. Ishino az egyetle japán dj, aki sorozatban háromszor játszott a berlini Love Parade záróbuliján a Diadalív alatt.
Mielott betört volna a nemzetközi köztudatba, egy bandát alapított: Zinsei (Egy élet) néven a foiskolai haverjával, Pierre Takival. Majd szintén közösen alapították meg a DENKI GROOVE-ot 1990-ben.
Ez a csapat tette igazán népszeruvé a technot Japánban. Már az elso albumuk az „A” többb mint 360 000 példányban kelt el. Legutóbb két albumot adtak ki, a VOXXX-ot és elso élo albumukat az „ilbon2000”-et.
Takkyu szólókarrierje stílusának fejlodését tükrözi. Kiválóan ötvözi a futurisztikus elemeket retro hangokkal egy minimál keretben. 1995-ben adta ki elso szóló albumát a Dove Loves Dub címmel, majd három évvel késobb megalapította a LOOPA néven a saját labeljét, hogy teret nyisson minimál kisérleteinek. 2001-ben a KARAOKE JACK teszi teljessé munkásságát, hiszen az energikus szetteket bohókás sample-kel teszi különlegessé, még a hip-hop elemek felhasználásától sem riad vissza.
A kidolgozott albumok mellett ámulatba ejto Ishino promóciós teljesítménye is. Hétrol hétre a világ különbözo pontjain mutatja be közönségének újításait szünet nélkül. Sot, részt vesz a Ghost in the Shell nemzetközi projectben, a DJF szériákon és a gigantikus WIRE partikon.

MARCO BAILEY

Marco Bailey - "A durva fiú"

Semmi "mellébeszélés", csak ütos zene. A technója tele van energiával és 100%-ot hoz ki magából minden szettje alkalmával, hogy közönségét szórakoztassa! Filozófiája: MARADJ NYITOTT ÉS NEM MARAD EL AZ ELISMERÉS!
2004. március 17-én megjeleno albumával, az OUTBREAK-kel újra versenyelonyhöz jut.
Tizenöt évnyi elkötelezett munka és megszállott zenélés után Belgium N?1 dj-je "áttört" a nemzeti határokon és csatlakozott a nemzetközi sztár DJ-k "klubjához". Tehetsége nem maradt rejtve Carl Cox elott sem, aki megkérte, csatlakozzon a híres Intec Rec. labeljéhez. Többalbumnyi kemény technót mixelt Cox labeljének, ezen felül saját számokat is készített, így elismert producerré is vált hamarosan.
Nyolc éve indította az MB Elektronics-ot, minoségi kiadványok készítése céljából. Olyan nagy nevekkel dolgozott együtt itt, mint Adam Beyer, David Carrera, Cloude Young, Umek és Ben Sims. 2000-ben a spanyol üdvöskével, Cristian Valera-val egyesítették eroiket, és megalapították a PORNOGRAPHIC RECORDINGS-ot, hogy olyan kiemelkedo tehetségek számára biztosítsanak lehetoséget, mint Tim Baker, Oxia, Red Head vagy Tom Hades.
Marco Bailey trackjei gyakran szerepelnek Carl Cox, Chris Liebing, Jeff Mills és Sven Väth szettjeiben! De ne tévesszen meg senkit ez a sok híres név látványa. Marco egy önmagát megvalósító, ambiciózus muvész, aki egyedüli küldetésének az emberek szórakoztatását tartja! És ezt meg is valósította, hisz évek óta járja a világot keletrol nyugatra, majd vissza, betöltve a tánctereket underground hangzással és funky technoval.


Marco már “körbejátszotta” a földet:
*Japán: maniac love-Tokyo, Metro-Kyoto…
*Taiwan: Texound-Taipei, High Wave-Tai Chung…
*USA: Oracle-San Bernadino, Zodiac-Los Angeles..
*Brazíla: Bunker-Rio de Janeiro, Pulse-Goiana, Love E-Sao Paulo
*Spanyol o.: az egész országban… Madrid, La Coruna, Malaga…
*Portugália: Rocks Club-Porto
*Német o.: Mayday 2x, Love Nation, Nature One Festival…
*Hollandia: Dance Valley, Mistry Land, Extrema Festival…
*Olasz o.: Jaiss-Firenze, Virus-Róma…
Horvát o.: Future Shock-Zágráb…
Bulgária: Metropolis- Szófia, Burgas…
Magyar o.: Patex-Budapest
Cseh Közt.: Radost FX-Prága…
Lengyel o.: Trend Club-Varsó, Lublin.

VIRGIN HELENA

10 éve kezdett fellépni, hamarosan a Qourum Colors rezidense lett, és itt is maradt három éven keresztül, tovább tökéletesítve egyedi, érzésvilágát tükrözo szettjeit. Európa szerte meghódította közönségét, akárhol játszott. 1997-ben költözött Bécsbe és innen építette tovább karrierjét. A Biosphere partik egyik különlegességévé vált az évek során, de fellépett Berlinben, Moszkvában is. Külön érdekességnek számít, hogy Ausztria egyik kedvenc és elismert divatmodellje lett nagyon hamar.

Kiadványa:
The PORN HEADQUARTERS: Our Business EP
Deep Dish és Pete Tong egyik kedvence....
És nemsokára új anyagokkal fog jelentkezni.
CRISTIAN VARELA

Cristian Varela a legismertebb és egyben legkarizmatikusabb dj és producer jelenleg Spanyolországban , állítja a nemzetközi közvélemény.
A madridi muvész 11 éves tapasztalattal a háta mögöt játszott már az összes helyi partyn és fesztiválon, valamint az elmúlt 6 évben részt vett számos nemzetközi rendezvényen is:
( Love parade (Berlin), Techno Parade (Paris), I Love Techno (Belgium), Neuraleptic (Belgium), Nature One Festival (Germany), Liberty (U.K.), Maniac Love (Japan), It Feels so Real (Tolouse), L.O.V.E. (Sao Paulo), Techno Trax (Madrid), Esparrago Rock (Spain), May Day (Spain) … U.S.A., Holland, Canada, Brazil, Russia, Slovenia, Greece, Italy, Portugal, Colombia, Chechen Republic.
Dj-ként 3 lemezjátszóról pörget, elegáns és célratöro zenei szelekció jellemzi.
Producerként Cristian olyan kiadóknál jelentette meg munkáit,mint a Primate Records (UK), Primevil (UK), Additive (UK), Elephanthaus (Chicago), PV (Germany), Production Session (Belgium), Highland Beats (Holland) Remixeket készített már Speedy J, Tim Baker, Marco Bailey, Pascal F.E.O.S., Verdi & Farfa részére …
2000 decemberében jelent meg debutáló albuma ’New Electronic Audio Arquitectures’ címmel, a Serial Killer Vinyl terjesztésével. Az album tanúbizonyságot tesz arról, hogy Cristian egy kiemelkedo tehetség az elektronikus zenében.
Cristian két lemezkiadót vezet: ’Pornographic’ (techno) és a ’DonkeyHead’ (House) Mindkét kiadó sikeresen muködik olyan eloadók vendégszereplésével, mint: Umek, Tim Baker, Massaya, Qyuhey, Bando .stb.
2001-ben a DeejayMags 2001 Awards-on ’az év legjobb dj-je’ és a ’best recorded session’ címet nyerte el, utóbbit ’Salon de Mezclas’ mix-ért, melyet Tony Verdi-vel együtt készített.


TOKY

Juraj Tokar alias Toky

A Kelet-európai techno szcéna egyik legismertebb alakja és talán mindmáig a legelismertebb is! A 71-es születésu dj. már a 90-es évek elején megmutatta kiugró tehetségét. Egyike volt azon dj-knek akik a kezdetektol fogva producerként is dolgoznak. Tobb lemezkiadó is jelentette meg muveit, így az Olga +Josef, mely sajátja, de a híres Numb és Dawnwards Recordsnál és Felipe Urknall kiadójánál is jelentek meg szerzeményei. Egyedi mixelési technikája Európa szerte ismertté tette , így aztán játszott már Ausztriában, Németországban, Spanyolországban, Franciaországban, Dániában és hazánkban a Mayday-en is a közelmúltban. Megjelenése, technikája és zenéi energetikusak és az elso pillanattól magával ragadja az embereket. Stílusára a loop-okkal teli, mély, dinamikus techno a jellemzo!

Kiadványai:
Rumenige (Numb#5,6,7)
Toky (Urknall#6)
Olga+Jozef#2 (co-prod.)
2 tracks for Progress Report(co-prod.)
1 track for Antidandruff#2,3
1 track for PVC 2,3


Fellépései:
U.Club(resident), Bratislava
Radost FX, Roxy,Paradogs(Prague)
Prag (Stuttgart)
Nachtdigital/Germany
Loft, Lausanne/Swiss
2 x Moscow/Russia
Tour in France (Mulhouse, Belfort, Montpellier)
Rocket club (Odense, DK)
Zeus, Technology, Le Rachdingue,
Exquisite (all in Spain)
many Clubs in Hungary, Austria, and Czech Rep.

RICHIE HAWTIN

Richi Hawtin: Az ember
Richi Hawtin irigylésre méltóan divatos életet él, egy szokatlan és kissé hihetetlen helyen. O ugyanis egy ipari negyed kellos közepén rendezte be vagány kis lakását Windsorban (Ontario, Kanada). A 97 éves épület valaha tuzoltóság volt, de még abban az idoben anikor a tuzoltókocsikat lovak húzták. Ma pedig Richi extravagáns fekete-piros apartmanjaként szolgál. A lovak korábban pontosan a „muvészeti” stúdió alatti helyiségben éltek.
Több mint egy évtizeddel azután, hogy megjelent elso kiadványa az „Element of Tone”, Richie a világ egyik legelismertebb és legnépszerubb techno-muvésze. Körbeutazva a világot feszegette a zenei kreativitás határait és a klasszikus detroiti techno hangzásvilágát rengeteg helyre elvitte és sohsem látott magasságokba emelte.
„Távol a nagyvárosok nyüzsgésétol, zurzavarától, képes vagyok visszatükrözni benyomásokat és gondolatokat. Ezenfelül egy teljesen más perspektívából szemlélhetem a dolgokat. Imádom az olyan nagyvárosokat, mint London, Frankfurt vagy Tokió, de én Windsorban élek és dolgozom.”-mondja Richie.
1970 Június 4.-én született meg Richard Michael Hawtin, Brenda és Michael Hawtin legidosebb gyermekeként az angliai Banbury-ben. A papa a GM robot-technikusa, a mama tanárból lett ingatlanügynök volt. ’79-ben az egész család Detroit kanadai negyedébe költözött.
Míg tizenéves osztálytársai a Rock n Roll-ban merültek el, addig a kis Richie allandóan a Commodore gépeit bütykölte, talán ezért is kötött ki már korán az elektronál és a breakbeatnél. Azt meséli, hogy ez akkoriban igen szokatlan volt, de számára ez tunt természetesnek.
Hawtin igen gyorsan a progresszív irányzatok felé fordult, foleg miután „felfedezete” a papa gyujteményébol a Kraftwerk és a Tangerine Dream lemezeit.
15 évesen már ki-kiszökött a házból, s át a Detroit folyón, az U.S.A határán, hogy megnézzen egy-egy jó koncertet a St. Andrews Hall-ban. 17 évesen pedig egy pince klubban játszott, természetesen „feketén”, hisz még vendégként sem lehetett volna jelen fiatal kora miatt.
Richie-t erosen befolyásolta a ’80-as évek detroiti rádiós világa, ami igen progresszív volt abban az idoben. Sokszor töltötte álmatlanul éjszakáit az underground adásokat hallgatva. Leginkább a Wizard nevu DJ-t hallgatta szívesen, aki a késobb legendássá vált detroiti Jeff Mills volt.
Annak ellenére, hogy Richie-t mélyen megérintette Detroit inspiráló zenei élete, kreatív energiája és a rengeteg szabad tér, mégis maradt Windsorban. „Ide hazatérni egy külön sprirtuális élmény.”
Ez a fajta érzékenység kidomborodott zenei kiadványaiban is, amelyeket FUSE, States of Mind és Plastikman jelentetett meg. Eközben virágzásnak indult DJ-karrierje is, de a Közép-Kelet és Európa mellett, nem hanyagolta el a hazai fellépéseket sem. Épp e suru napirend miatt hagyta abba a Windsor Egyetem filmszakát, másodéven.
Dj tudását fejlesztve egy olyan haladó szellemiségu minimál stílust alakított ki magának, mely igazán egyedivé és kifejezové teszi játékát. 1990-ben kimagasló live szetteket adott. Az egyik ilyen emlékezetes fellépése a Plastikman Live! Volt 1995-ben a Glastonbury fesztiválon.
Ha épp nem világkörüli turnén van, akkor nincs más olyan hely, ahol szívesebben lenne Richie, mint Windsorban.Itt két sziámi macskája, a zenei stúdiója és a tesvére várja, aki szintén minimalista, de a filmezés terén, és Richie otthonában alakította ki stúdióját.
Ha pedig elnézzük a téli Ontariót, az Erie és Szent Claire tavak felol fújó zord szelekkel, akkor nem is csodálkozunk, hogy Richie-nek a zenélésen kívül más nem jut eszébe.
“A legtöbb felvételemet télen készítem. Szeretem a telet, a kemény hideget.. ilyenkor minden sokkal több részletet árul el magáról. Biztosan van valami hasonlóság a zeném és a tél között.
Richie Hawtin: A technika-mániás
Richie az apukájával együtt bütykölte a rádiókat, számítógépeket és egyéb házi kütyüket. Ezen felül a papája spéci bakelitgyujteménye is sok gyöngyszemet fogalt magába, mint például a Kraftwerk lemezei. Itt már el is dolt a kicsi Richie sorsa.
Tinédzserként a deck után, beszerzett két lemezjátszót és egy kezdetleges Numark keverot. Ezeken játszott két állandó musorában a detroiti 96,3 FM rádión.
1989-ben került Richie professzionális stúdiókörülmények közé, amikor is John Aquavivával dolgozott egy albumon. Itt kezdte kialakítani egyedi stílusát melynek alapelve a „deckek és effektek”.
Hawtin pedig küldetésénektekinti, hogy állandóan a jövobe nézzen és mindig valami újat keressen az elektronikus kütyüi segítségével. márpedig a techno errol szól, nem?


FELIPE (TITAN PRODUCTION)

Philipp M. Straub (1974.04.15) 1992-ben került kapcsolatba az elektronikus tánczenével, akkor, amikor ellátogatott a legendás híru bécsi 'Technical Museum'-ba. Miután megtapasztalta a varázslatos látvány-, és hang-effektekkel kísért partizás új dimenzióit, kiépítette a kontaktust a Mayday, a Loveparade és ehhez hasonló rave-ek szervezoivel, s elsoként kezdett jegyeket árulni Ausztriában ezekre a rendezvényekre. Philipp ekkoriban egy utazási irodánál dolgozott és hamarosan O intézte a hazájába érkezo nemzetközi dj-k utaztatását is.
Philipp még ugyanebben az évben találkozott az akkor még szintén kezdo producerrel, Oliver Riepl-lel és ketten együtt létrehozták a 'The Space Navigator' projektet. 1992-94-ig olyan kiadóknál jelentették meg szerzeményeiket, mint a Kosmo, a BMG, Sony, Polygram, Logic Records vagy a Frankfurt Beat. 'Live' formációjukkal eljutottak Németországba, Svájcba, Hollandiába, Spanyolországba, Görögországba, Olaszországba és Máltára. Mindeközben Philipp felmondott az utazási irodánál és megalapította saját DJ-ügynökségét, a 'Vienna Sound Pool'-t.
1995-ben Philipp és Oliver elindították a 'The Partysan' címu lapot, mely Ausztria elso techno-house útmutatója volt. A magazinhoz kapcsolódva Philipp ügynökségét átkeresztelték 'Partysan Booking'-ra. Kiváló kapcsolataiknak köszönhetoen oly neves muvészekkel kötöttek exkluzív szerzodést, mint Westbam, Pascal F.E.O.S., Chris Liebing, Frank Lober, a Dritte Raum, a Hardsequencer, vagy épp Tom Novy, Moguai, Paul van Dyk, Phil Fuldner…
Az egyre növekvo üzlettel párhuzamosan Philipp és Oliver pontot tett a The Space Navigator projekt történetének végére, és 1994 oszén Philipp megkezdte pályafutását, mint DJ. Felipe. Kezdetben egy közeli barátja, DJ. Toluca segítette a technikai tudás elsajátításában. Elso szettje Bécs akkori legnépszerubb after-klubjában a 'Chattanooga'-ban történt, melyet Christian Cerha aka DJ. Sdricci vezetett. A klub rövid idon belül Felipe bázisává vált. Hamarosan O lett a híres bécsi Sofiensaale rezidense is, ahol kéthetente pénteken több mint 3000-en partiztak.
1997-ben Philipp és Oliver felhagytak a non-profit 'The Partysan' gondozásával. Felipe megismerte Chris Eichenauert, azaz DJ. Chris Esycho-t, akinek partnere lett a '4 Elements'-ben. 1998 végén ismét váltás következett: megszületett a 'Titan International', Philipp új ügynöksége. Ezzel egy idoben feloszlott a híres DJ-csoport, Felipe, Marcello, Rokis, Romeo és Joro ötösfogata.
1998-ban az Under Cover Music Group-pal együttmuködve megkezdte muködését Philipp saját kiadója, az Urknall Records, mely azonban a két cég eltéro nézetei miatt két évvel késobb megszünt.
1999-ben Philipp és a nyugat-ausztriai elektronikus szcéna vezeto egyéniségeként ismert Matthias Klingler aka DJ. Matthew Bell összefogtak annak érdekében, hogy a leheto legkomolyabb befolyásra tegyenek szert az osztrák piacon.
2000-re Felipe bejárta Európát, sot játszott Kenyában, Mexikóban, Oroszországban és Izraelben is! Nemzetközi szereplései által a 'top-DJ'-k rangsorába emelkedett. Egyedi hangzású groovie techno-szettjeivel kivívta a szcéna megbecsülését; míg a Titan egyértelmuen Ausztria elsoszámú ügynöksége lett. Szinte valamennyi osztrák dj menedzselését a Titan végzi, ráadásul exkluzív partnere több mint 150 nemzetközi dj-nek, promoternek. Mindemellett hat kelet-európai országgal állnak igen szoros partner-kapcsolatban. A Titan ma már nem 'csak' ügynökség, hanem kiadó is egyben.

MARC TIMES

1999-ben kezdett el zenélni, kezdetben progressziv house-t játszott.
Késobb nagy hatással lett rá a techno, ami nagyon elnyerte tetszését, és váltott a progresszív house-ról.
2001-ben már elismert dj lett Horvátországban, és minden jelentos klubban, rendezvényen játszott, illetve olyan dj-kel zenélt együtt, mint: DJ. OMER, MR.DJ. DARIO, DJ E-BASE, DJ. CRAZY LEMON, DJ. LOKI MASA, DJ. G 3000, DJ. LUDVIG, TECH-TRANCE : CORVIN DALEK.
2002-ben telálkozott a techno stílussal és benne megtalálta a számára legkedvesebb zenét, azóta is techno dj-ként zenél. Olyan techno dj-kkel zenélt együtt Horvátoszágban, mint: PETAR DUNDOV, PERO FULLHOUSE, DJ. FRAYMAN, DJ. MARY , illetve a nemzetközi mezonybol: PASCAL FEOS(DE), WESTBAM(DE), CORVIN DALEK(DE), DARREN PRICE(UK), MARCUS STORM(SW), MIHAEL BURKAT(DE), CRAIG W ALSH(UK), MARK VERBOS(USA), LA-DI-DA(CH), VIRGlN HELENA (AUT), CHELSEA W ARNER(UK), MARC MARKS(UK), LORI THE HI-FI PRINCESS(USA), LAURA LEVEL(CH), DJ. ANDREW BOY(HU), DJ. DEEP JUNIOR(HU).
Most az osijek-i VEGA klub promotereként dolgozik, ahol rezidens is.
2002-ben a pécsi B52 rezidense volt 2 hónapig.

Horvát klubbok, ahol játszott:
CLUB EX-VARAZDIN
CLUB JAPA & BUTERFLY-CAKOVEC
CLUB ZSK-VARAZDIN
CLUB LEA-VARAZDIN
CLUB THE BEST -ZAGREB
CLUB SOKOL-ZAGREB
CLUB TUNEL-KRK
CLUB EXODUS-DUBROVNIK
CLUB LAZARETI-DUBROVNIK
CLUB V ALINOR-SLAVONSKI BROD
CLUB CONTY -DONJI ANDRUEVCI
CLUB OXYGENE-OSIJEK
CLUB VEGA-OSIJEK
CLUB WEST -OSIJEK
CLUB RELOOP-BOSNIA AND HERCEGOVINA

DIANA D'ROUZ

100%-ban no! Cselesen és finoman nyeri meg magának az embereket. Kemény és energikus technot játszik, szinte összerogyásig hajszolja vele közönségét. A zenét eloször a táncparketten fedezte fel magának, hosszú, vad buliknak vált részesévé. Hamarosan eldöntötte, vesz magának egy komplett dj felszerelést és megpróbálkozik a zenéléssel. Ha a fiúknak is megy? Amszterdamban kezdodött karrierje, innen a paradicsom-szigetre: Ibizára került, ahol igazán „vaddá válhatott”. Vasárnaponként a KM5 Club rezidense lett, a Pacha-ban és az Amnesia-ban is rendszeresen játszott. Minden nyáron visszatér ide meghódítani a sziget vendégeit. A kimeríto spanyol szezon után visszatért Lengyelországba. Az itteni pezsgo, változékony és még frissen kialakuló zenei és klubélet nagyon inspiráló volt számára. Megalapította saját ügynökségét, a Flying House Commmunications-t, és elindította parti sorozatait országszerte, spanyol és hollan dj-k vendégszerepléseivel. (Paul van Dyk, Sven Vath, Carl Cox, Rush, stb.) Két évvel ezelott részt vett a lengyel MAYDAY-n, ez lett élete egyik legemlékezetesebb partija, 12 ezer ember elott játszhatott. Azóta rezidentként muködik közre ezeken a bulikon. Ebben az évben pedig a magyar MAYDAY-en képviselte Lengyelországot.
LUCCA

Dj. Lucca már 1999-óta áll a lemezjátszók mögött, de már 1995-tol a dance szcénában dolgozott, egy híres promóciós cég kötelékében. Lucca testvére is “nagy név” a szakmájában. Csehország egyik vezeto koreográfusa. Tehát a zene, a tánc mélyen génjeikben gyökerezik.
2000-ben Lucca-t az a szerencse érte, hogy részt vehetett a Red Bull Zenei Akadémián, Dublinban. Itt olyan nevekkel dolgozhatott együtt, mint David Holmes és Dj. Food. Ebben az évben játszott eloször igazán nagy közönség elott és utána residensként dolgozott a legnagyobb cseh klubban.
2001-ben elnyeri az év felfedezettje címet és ezzel párhuzamosan beindul a nemzetközi karrierje is.
2002-ben egy nagy spanyol lemezcéggel is leszerzodik, ettol kezdve jórészt Spanyolországban, Ausztriában és esetenként Kolumbiában játszik. Foként Gazometer illetve Duna-Rave rendezvényein játszik. Persze eközben ugyanolyan népszeru marad hazájában is.
Trackjei folyamatosan a Top 10-ben találhatóak.
Kedvenc producerei illetve Dj-i : Chris Liebing, Danilo Vigorito, Gaetano Parisio, Marco Carola.
Közülük sokakkal játszott együtt. Dallamos technoként jellemezheto stílusa, hisz nagyban hatottak rá a Nápolyi underground zenei stílusok.


HIFI PRINCESS

Lori 1993 óta van jelen az underground parti szcénában. Kanadából, Viktoriából származik és a kezdeti zeneszeretete hamarosan odáig jutott, hogy elkezdett lemezeket vásárolni, és megtanulta összekeverni őket. 1995 és 98 között a rohamosan fejlődő house–techhouse zenei irányzatok lehetővé tették, hogy átlépje a határokat és hamarosan egész Észak-Amerikát bejárta fellépései során. 1998-ban Londonba költözött és igyekezett magát zeneileg tökéletesíteni. Hamarosan már 2 rezidenciája is volt Londonban. Emelett szép lassan meghódította a híres Club 333-at az Old Streeten, és számos egyéb techno-rendezvényen is szerepelt! Majd elvállalt Luxemburgban egy heti rezidenciát, ahol hamarosan a legnagyobb nevekkel játszhatott együtt, pl: Gayle San, Timo Maas, Richie Hawtin, stb. Zenei stílusára a gyorsan változó európai elektronikus zene tette rá a bélyegét, és változatos hifi princess hangzását a techno és a psihadelic zene tette érdekes keverékké. Körbejárta hamarosan egész Európát és együtt zenélt : Chris Liebienggel, Jeff Mills-szel, Surgeonnal, Oscar Mulero-val, W.J.Henze-vel, Toni Rios-szal, csak pár fontosabb nevet említve!Pár fontosabb klub és rendezvény ahol zenélt: The Tunnel – New York city, Liquid - Madrid , Ambassada Gavioli, Sona – Montreal, Turbo – Toronto, Kuaille – Tokyo , 1015 Folsom – San Francisco, stb…Lori első lemeze a Shimmy Recordsnál jelent meg. A „refused entry” volt a track címe. Ezt követte a Collective Thoughts Ep, amelynek nezetközi viszhangja felkeltette a nagyobb producerek figyelmét!Újabb 4 évi New Yorki tartózkodás után Lori 2002-ben átkelt ismét az ócánon, és Graz-ban telepedett le. Idejének nagy részét a stúdióban tölti. 2004-ben jelent meg az első albuma az EBL - nél, amely elsősorban down tempó zenéket tartalmaz. Lori ezek után aláírta a szerződést a Highball–Music-kal, amelyen hamarosan meg is jelent újabb track-je, "Aentiteld Disastermind” – amely a Love Parade válogatás cd-n is megjelent! Közben elkészült az újabb remix, amely a Hydraulix Rec-nál fog hamarosan kijönni! Lori az elmúlt években egyre ismertebbé vált, nem is csoda, hiszen nők között elsők között használta a Final Scrath-et, és 3 lemezjátszóról hibátlanul keveri a jobbnál jobb techno muzsikákat! Emelett down tempó projektjével live fellépéseket is elvállal, ezt Lori J. Ward néven követi el!

MISS RENNY

Miss Renny története 1998-ba nyúlik vissza, ekkor tette első „szárnypróbálgatásait” a lemezjátszó büvöletében. Rengeteg zenei stílust próbált ki, hogy megtalálja a neki legjobban megfelelőt. Acid house, deep house, techno és tech-house is szerepel a palettáján. 1999-ben csatlakozott egy helyi ügynökséghez, ahol a „kezdőket” vették pártfogásba. Későbbiek folyamán nemcsak a lemezjátszók mögött bizonyította rátermettségét, hanem a partiszervezésben is. Rengeteg nagy rendezvény lebonyolítása füződik a nevéhez. 2000-ben ügynökséget váltott, és ezzel feladatköre is bővült. Rezidense lett két kiemelkedő klubban Prágában és Brnoban. 2001-től pedig további két rezidens helyet kap, majd jönnek a rendszeres fellépések külföldön és egy saját müsor sorozat a cseh Radio Kiss-ben. Az ausztriai és németországi fellépései során fordult a funkys, dallamos techno felé, amit hangulattól függően keményen vagy épp melankolikusan tálal? Imádja a változatosságot, az ellentéteket, amivel a feszültséget lehet fokozni. „Az én müfajom a tánc, mindig is táncoltam, talán ezért kedvelem a „dance-Technot” mondja Miss Renny. Kedvenc zenészei: Joel Mull, Adam Beyer, Danilo Vigorito, Marco Bailey.

LINDA KAIS

1980-ban született Debrecenben. Már egészen pici kora óta imádta a zenét.A papája mesélte, hogy amikor egészen kicsi baba volt, akkor sokat altatta a hasán, és közben Beatles zenéket hallgatott hangosan, és az ordító hangzavarban az anyukája nem értette, hogy tud aludni, de amint csend lett, rögtön felébredt, és sírni kezdett. Zenei pályafutása emlékezete szerint 2001-ben indult útjára. Mikor is lement egy este a haverokkal az egyik kis klubba. Egyik volt gimis évfolyamtársa zenélt a klubban nagy meglepetésére, akivel beszélgetni kezdett, és Linda megkérte mutassa meg, hogy kell két zenéből egyet csinálni. ő később a párja lett, akinek mindent köszönhet, hiszen ha nincs az ö segítsége, akkor ma nem dj. Voltak hétvégente fellépése, bár sokszor csak figyelte, ahogyan a nagyok csinálják. Igazi áttörést a 2003-as év jelentette, amikor is felköltözött Budapestre, hisz ez a lehetőségek városa Magyarországon. Lement bulizni a Kashmirba, és itt kapott rezidenciát a Speedtimes, mostani nevén Dirtybass partysorozatán. Később felkérésről felkérésre, hétről hétre voltak dátumai,s fergeteges bulikat csinált.Azután megkereste a Titanum Records egyik frontembere: Behnam,és munkát ajánlott Kiskunmajsán a Club Alcatrazban. Az elsö nagy férőhelyes club, ahol sok embernek végre játszhatta azokat az ütemeket,amiket igazán szeretett. Imádja a techno zenét,de persze vannak light-os progresszív lemezei is.Zenéjére a sokoldalúság jellemzö.Játssza az egészen dark break beat technotól-egészen a lightos houseig mindent. A funky/hard/groove techno a rá leginkább jellemzö. 2005-januárjától indult meg a lavina.Február 11-én nagyszerü bulit csináltak a gödöllői Club Playben,s azt hiszem ez sok mindent eldöntött. Itt Diana DRouz-al játszhatott együtt .Élmény volt a 2 női dj-nek és a vendégeknek is.. Most pedig hivatalos a Maydayre. És ápr.1-jén teljesül saját bevallása szerinti élete nagy álma:végre dj pulton belül szemlélheti a közönséget a sárándi M47-ben,ahol más nagy nevek mellett ő is megmozgathatja a közönséget. Jövőbeli tervei között szerepel zenei anyag kiadása. s reméli hamar beköltözik a partyzni vágyók,s a zenét kedvelő emberek szívébe. TECHNO FOREVER.

MARCO REMUS

1994-ben kezdödott dj karrerje. Kezdetben house-t játszott, de hamar rájött, hogy a hard chicago-i és detroit-i techno érdekesebb számára. Eloszor privát bulikon játszott Kelet-Németországban. Késobb, ahogy egyre népszerübb lett, az ország egész területérol érkeztek felkérések. Hamar felfedezték egyedi zenei képességét, amivel olyan nagy sikereket ért el közönségénél. Ma már Európa szinte összes nagy klubjában játszott: Stammheim Kassel, Tresor Berlin, U 60311 Frankfurt, Rohstofflager Zuerich, Awakening Rotterdam, Zulu Club Ausztriában és még sok más helyen. És persze minden nagy fesztiválon ott volt : Time Warp, Nature One, Sonne, Mond und Sterne, Love Parade...

1998-ban megalapította elso lemezkiadó cégét, a “Nerven Records”-ot, majd a “Stereo 70” booking ügynökségét, melynek célja a fiatal tehetségek népszerusítése. DJ. RUSH-al együtt több közös produkciót adtak ki: “Berlin Meets Chicago”.

2002-ben fontos, újszeru célt tuzött ki maga elé: kísérletezve szórakoztatni a tömeget, sokkolni a partyzókat az újdonságokkal és a különleges technikai megoldásokkal.

PET Duo

Ana Luisa Gelfei és David Merlino 1994-ben találkozott a Hell Klubban, ez a hely legendássá vált a S?o Paolo underground “vérvonalában”. Megismerkedésük után nem sokkal itt tartották meg esküvojüket is. Azóta már hosszú utat tettek meg együtt.
Az Orypabu Rave-en, 1997-ben játszottak eloször közönség elott. Két évnyi kemény munka után megkapták az egyi kvezeto Brazil Techno club az “A Lôcá”-ban. Már ez az év hatalmas elismerést hozott számukra. A pénteki “A Lôcá” fantasztikus bulik elismeréseként elyerték “Az év residentje” címet, amit minden évben a latin amerikai zenei újságok szavazatai alapján a legsikeresebb, legígéretesebb DJ-nek ítélnek oda.
2000-ben a PET Duo meghívást kapott Londonba, ahol Chris Liberator, Guy McAffer, Gaetano Parisio, a DDR és Gizelle mellett Antiworld és Remix bulikon játszottak. Ekkor figyeltek fel rá a Red Bull Zeneakadémia szervezoi… A következo évben már postázták is a meghívót a PET Duo részére. Kiváltságos helyzetben érezhették magukat Davidék, hiszen mindössze 1600-an vehettek részt ezen az eseményen. (Egytol egyig fiatal tehetség, a világ minden tájáról.)

Még ebben az évben beindították saját parti-sorozatukat Brazíliában, olyan neves vendégekkel, mint D.A.V.E, Marco Bailey, Christian Valera.
2002-ben újabb erofeszítéseket tettek, hogy bekerüljenek a techno “nagyjai” közé. Dj Rush felkérte oket, lépjenek fel vele európai turnéján. Ez bizonyította, megérte mindent feladni és csak a zenére kocentrálni hosszú éveken keresztül. A turné során Málta, Ausztria, Németország valamint Luxemburg után következett Spanyol ország. Ekkorra a PET Duo már nemcsak Rusht, hanem Christian Valerát is kísérték. Minezen meghívások elorevetítették a páros növekvo sikerét.
A PET Duo DJ-ként nemcsak technikai tudásukkal, hanem karizmájukkal, attitudjükkel szereztek egy eros rajongó bázist. Megtartották “A Lôcá”-beli rezidens estéjüket, hozzáfogtak egy saját album írásához, ezen felül minden szombaton este musort vezetnek egy brazil országos rádióadónál.
Évrol évre bizonyítják elkötelezettségüget munkájuk iránt, maximálisan kihasználva a lehetoséget, hogy minél több hívet szerezzenek imádott zenéjüknek.
Hatalmas bizalom, eltökéltség, kitartás és egyedülálló tehetség kellett, hogy elismert és a DJ-k körében is elfogadott techno “terjesztokké” váljanak… Mixeikben érezheto a funky-s véna, de ettol függetlenül zenéjük kemény techno tud maradni… Ezen felül sikeresen megszelídítették a 2mixer-4lemezjátszó felállást, így válhatott a PET Duo szinonímájává a “tökéletes összhang”! Oka és következménye is elválaszthatatlanságuknak az az örökkétartó szerelem a techno iránt, ami igazán egyedülállóvá teszi oket.
Ha valakinek gusztusa támadt egy kis különlegesen “szervírozott” techno-estre, akkor Ana és David a megfelelo chef-választás.

DEJAN MILISEVIC

Dejan Milisevic belgrádi születésü, fiatal virtuóz. Már 10 éve áll a lemezjátszók mögött, így Marco Carola vagy Chris Liebing-hez hasonló ügyességgel kezeli a 3 lemezjátszót. Tudását olyan lemzlovasok is elismerik, mint Valentino Kanzyani vagy Umek.(a két szlovén származású mára már világhírü dj és producer.) A Teenager Techno Punks formációt barátjával és kollegájával a szintén belgrádi Marco Nastic-al hozták létre, amelyhez késöbb csatlakozott Milos Pavlovics is. Marco és Dejan hazájukban abszolut elismerésnek örvendenek és természetesen minden hazai rendezvény állandó vendégei, emellett rengeteg fellépést kapnak pl.: Yugoslavia (Szabadka - Trench Town, Belgrad, Novi Sad, Lifka Club), Németország (Köln, Berlin), Magyarország (MAYDAY - Budapest)... stb. Marco és Dejan egyidöben a dj-zéssel saját zenéik elkészítésével is foglalkoznak, melyek a szlovén Recycled Loops valamint az osztrák-magyar TITANIUM RECORDINGS gondozásában fognak megjelenni. A TTP formációhoz akkor csatlakozott Milos Pavlovics, amikor Dejan Franciaországba költözött, hogy ott folytassa tanulmányait és természetesen tovább építse dj karrierjét is. A kapcsolat azonban nem szakadt meg köztük, továbbra is együtt dolgoznak. Dejan zenei stílusa 100% techno, így aki szereti a dinamikus techno-t és értékeli a 3 lemezjátszóról mixelés nehézségeit, annak maradandó élnényt nyújt majd szettje.


MARCO NASTIC


Marco Nastic hazájában az abszolút No.1-nek számít!

Marco egy igazi virtuóz, csaknem Chris Liebing vagy Marco Carola ügyességével kezeli a 3 lemezjátszót. Bár még igen fiatal, csak nemrég töltötte be a 20-ik életévét, már hazájában és a környezo országokban jelentos hírnévre tett szert! Tudását olyan muvészek is elismerik, mint Umek és Valentino Kanzyani, akik lemezkiadócégénél hamarosan a saját szerzeményei is kiadásra kerülnek. A belgrádi születésü muvész a polgárháború ideje alatt lopta be magát a jugoszláv közönség szívébe, mikor Belgrád bombázására fittyet hányva pakolta fel a lemezeket a klub-ban, melytol alig 2-300 méterre csapódtak be a NATO lövedékek. Játszott már Németországban, Szlovákiában, Csehországban, Horvátországban, Bulgáriában, Slovéniában és most a Hyperspace és a Flört után a nonapi buli speciális vendége lesz az M 47-ben. Zenei stílusa 100% techno, aki szereti a dinamikus technót és értékeli a 3 lemezjátszó használatának nehézségeit, annak Marco biztos, hogy maradandó élményt fog okozni.
TITANIUM LIVE aka NICHOLAS BACHER

Nicholas Bacher éveken keresztül DEXTER néven lépett fel különbözo ausztriai klubbokban. 2000-ben „Az év felfedezett”-jének választották a Techno Award Austria díjkiosztóján. Ezzel megtette az elso komolyabb lépéseket a nemzetközi hírnév felé, és hamarosan Ausztria elismert techno DJ-je lett. Gyakran vonult stúdióba és minden esetben elismerésre méltó munkákat tett le az asztalra… Joro, Adelic, Rokis és Living FX is szívesen dolgozott vele együtt. De emlékezetes musorokat hozott össze az ország vezeto, elektronikus zenét játszó rádióiban is. Elso válogatás CD-je pedig a club zenét hallgatók kedvence lett.
Zenei karrierjét még inkább beindította Ausztria vezeto DJ portáljának, a tornadoX-nek a megnyitása. 2002-ben pedig parti sorozatot indított a bécsi MASSIVE-ban, „We love techno” néven, még tovább öregbítve hírnevét.
Az évek során szinte tökéletessé csiszolta azt a képességét, mellyel bármilyen közönséget meg tud mozgatni a bulikon. Épp ezért vált szívesen látott-hallott vendégmuvésszé Angliától Kelet Európáig.
2003-ban megalapította saját lemezkiadóját, a TITANIUM Rec.-ot. Itt készített több mixlemezt Felipével, és még ebben az évben tervezi az együttmuködést Marco Bailey-vel és Johan Bacto-val.



PACO OSUNA

A barcelonai születésu Paco Osuna rajongása a zenék iránt 14 éves korában kezdodött. Már akkor rendszeres látogatója volt a helyi Studio 54 klubnak, ahol a hely legkarizmatikusabb lemezlovasa, Raul Orellana elkezdte megértetni velea DJzés lényegét. 1994-ben Paco Valenciába költözött, ahol – eloször persze csak hobbi szinten - végre testközelbe került a lemezjátszókkal. Ahogy az lenni szokott a hobbiból csakhamar szenvedély lett, s mivel Paco tehetségben sem szendvedett hiányt, egy évvel késobb sor került elso hivatalos szettjére a helyi ACTV klubban, majd pedig rezidenciát kapott ugyanitt. Közben egy lemezboltban dolgozott, ahol lehetosége nyílott az üzlet stúdiójának használatára is, így a producerkedésbe is rögvest belekóstolt. 1999-ben az ibizai szuperklub, az Amnesia egyik házigazdája lett, ahol briliáns alkalma nyílott együtt játszani a legnagyobbakkal, megfigyelni a különbözo hangzásokat, hogy aztán felépítse a sajátját. Az Amnesia volt az a hely is, ahol találkozott azzal a személlyel, aki mind személyesen, mind pedig profi szinten a legnagyobb hatást gyakorolta karrierjére. Ez az ember, pedig Sven Väth volt, aki azonnal meglátta Paco-ban a tehetséget, s meghívta booking-ügynöksége, a Cocoon sorai közé. Paco volt az elso – és mindmáig egyetlen - spanyol lemezlovas, aki csatlakozhatott a nagynevu ügynökséghez! 2001-ben Paco tudatosan eltávolodott a hangzását addig meghatározó house-tól, és a techno felé vette az irányt. Ettol kezdve meredeken ível felfelé karrierje, rendszeres fellépoje a legjobb kluboknak, és fesztiváloknak: Tresor (Berlin), U60311 (Frankfurt), Fuse (Brüsszel), Womb (Tokyo), Dance Valley (Hollandia), City Parade (Belgium), Sonar (Spanyolország), Love Parade (Németország), Nature One (Németország), stb… Az elmúlt években egy sor kiadónál (Analytic Trail, Serial Killer, Morbido, Real State, stb…), láttak napvilágot munkái, majd 2003-ban megalapította saját kiadóját, a SHAKE-t. A Shake hozta meg számára az igazán komoly produceri-hírnevet, illetve a lehetoséget, hogy olyan muvészekkel dolgozhasson együtt, mint Rino Cerrone, Markantonio, Danilo Vigorito, Davide Squillace, Toni Rios, vagy Marco Carola. Ugyancsak 2003-ban régi barátjaival, Angel Molinával és Marc Liceras-szal megnyitották saját lemezboltjukat, a SCI-FI-t, mely ma Barcelona legelismertebb shopja. Ha játékra kerül a sor, ügyességét három lemezjátszóval, effektgéppel, és Final Scratch-rendszerrel, különleges élményt nyújtva tárja a közönség elé.

MARKANTONIO

MARKANTONIO (Marc Antonio Picone) 1975-ben született Nápolyban. 15 éves gyerekfejjel belevetette magát a lemezlovaskodás világába, s alig egy évvel később már partin rakta a lemezeket, főleg acidet és technot olyan befolyásos kiadóktól, mint az Underground Resistance, vagy a Plus 8.
Amióta (1998) rezidense a nápolyi ’International Talent’-nek, mely az egyik legismertebb és legjobb szervezőcsapat Olaszországban, Mark az egyik legjobb nápolyi DJ-vé nőtte ki magát. A három lemezjátszózás igazi nagymestereként nem fél rengeteg effektet sem bevetni a szettjeiben, feltéve, ha a rendelkezésére álló technika lehetővé teszi ezt.
Produceri szárnypróbálgatásainál nagy segítségére volt a nápolyi szcéna úttörője, Marco Carola, aki lehetőséget adott Marknak egy lemezmegjelenésre kiadójánál, a ’Design Music’-nál. A Davide Squillace-vel közösen elkészített ’Fried Mix’ EP végül 1999-ben látott napvilágot. Pár hónap múlva pedig a ’Flirt’ címu trackjével helyet kapott a kizárólag nápolyi muvészek (Marco Carola, Gaetek, Random Noize, stb…) munkáit tartalmazó ’Neapolis’(Design Music, 1999) válogatáslemezen.
2001-ben megalapította saját kiadóját, az ’Analytic Trail’-t, első megjelenését pedig stílszeruen ’The Beginning’-re keresztelte. A kiadó hangzására eleinte nagy hatást gyakorolt a house, mely többek között a sok vokális elem felhasználásában mutatkozott meg. Az Analytic Trail 2005-re elérkezett tizedik megjelenéséhez, a profil pedig egyre inkább a groovy techno felé tendál, de persze megtartva a kezdetektől fogva meglévő, jellegzetes Analytic-hangzást. A kiadványok mindemellett remek DJ eszközök a félreismerhetetlen nápolyi hangulattal felvértezve. Saját labele mellett az utóbbi időkben olyan magasan jegyzett kiadóknál tette le névjegyét, mint a Recycled Loops, Conform, Tortured, Superbra, Shake, vagy az Analog Movement Creations.
A több, mint tíz éves kemény munka lemezlovasként és producerként 2005-re meghozta gyümölcsét: Markantonio bekerült a nemzetközi elitbe, naptárja hétről-hétre tele van az Európa legjobb klubjaiból érkező felkérésekkel, zenéi pedig minden valamirevaló technopartin felkerülnek a lemezjátszókra.


UMEK

Uros Umek 1976-ba született Lubljana-ban, Szlovéniában. 1993-ban kezdett Djzni. A szlovén dance szcéna meghatározó figurája már a kezdetektol fogva, a partyszervezés és a partykultúra szlovák úttöroje Valentnino Kazyani-val. Küldetésük sikerét a legjobban igazolja, hogy hamar Szlovénia legismertebb dj-i lettek, és a technot a partyzók legkedveltebb zenei stílusává tették.
Umek djként hamar belekezdett a produceri munkába, és felállította saját stúdióját. Munkáival nagy hírnevet szerzett, mind a közönség, mind a producer társak körében. Zenei stílusa rengeteg impulzus kombinációjából tevodött össze, amelyek kelloen használ fel a stúdióban.
Umek mára két saját kiadót vezet a Consumer Recreation és a Recycled Loops (utóbbit Valentino Kanzyani-al), és olyan címkéken jelenteti meg saját szerzeményeit, mint a Tortured (as Mumps), Electrix (as Zeta Reticula), Planet Rhythm, Audio vagy a Missile.

 
 

Rádió bakapcsolása!

 
 

Ma Július 8. Kedd, Ellák napja van.

 
 
zene
Milyen zenét szeretnétek letölteni

techno
trance
drum & bass
dance
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Indulás: 2006-05-07
 

Google

 
 

* Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. *    *****    Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!    *****    Megjelent a Nintendo Switch 2 és a Mario Kart World! Ennek örömére megújítottam a Hungarian Super Mario Fan Club oldalt.    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    ✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.